niedziela, 2 września 2012

A mnie tęskno do... gór!

Wiem, że nie powinnam oglądać zdjęć z pobytu w górach. Dlaczego? Bo zaczynam tęsknić straszliwie za zapachem świerków, kamieniami pod butami, wiatrem na szczycie i gęsią skórką, kiedy po męczącej wspinaczce osiągasz to, co wydawało się nie do zdobycia.
Wszystko to wiem, tylko, że... no właśnie - nie umiem się oprzeć :)

Także dzisiaj zamiast gotowania mała porcja wspomnień z sierpniowych szlaków...
A przy okazji pozdrawiamy oczywiście naszą ulubioną zakopiańską knajpkę "Bacowskie jadło" :)


A w Tatrach było tak...

Hala Gąsienicowa

Ciemniak

Beskid 

Burza widziana z Kopieńca

Tatrzańska burza

Tatrzańska burza - moc i potęga

Polana pod Kopieńcem

Betlejemka na Hali Gąsienicowej

Kiedyś to była granica, teraz tylko kolejny szlak - na Kasprowym po słowackiej stronie

Czarny Staw Gąsienicowy z Orlą Percią w tle

Kaczki na Gąsienicowym

Zielony Staw Gąsienicowy

Kościelec górujący nad Czarnym Stawem
Wspinaczka na Przełęcz Karb

Po pięknej wielogodzinnej trasie i  wspinaczce na Kasprowy

Tutaj ładujemy baterie na kolejny rok

Polana Jaworzynka

Droga na Czarny Gąsienicowy

Widok z Karbu na Kozie

Jedna z najpiękniejszych dolin w Tatrach - Zielona Gąsienicowa

Dolina Gąsienicowa widziana z Karbu - w tle Beskid i Kasprowy

Zielony Staw Gąsienicowy

Żółta Turnia ze szlaku na Karb



I właśnie dlatego nie mogę się doczekać kolejnej wyprawy... chyba mnie rozumiecie :)
Szlaki już opracowane - byle do wiosny :)


4 komentarze:

  1. Oj, rozumiem CIę dobrze! I ja często powracam do wspomnień i zdjęć z moich wypraw w Karkonosze:) Kochamy góry!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tatry, teraz i mi tęskno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki obłędne, to za nie kochamy góry i ciągle tam wracamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co takiego w górach jest, że do nich tęsknimy? Jakoś nie tęskno mi do morza czy jezior, a zdjęcia gór zawsze wywołują u mnie nostalgię

    OdpowiedzUsuń