poniedziałek, 7 listopada 2011

Podsumowanie akcji GRUSZKOWO



Proponując Wam akcję, w której prym wiodły gruszki, nie myślałam, że spotka się ona aż z takim odzewem i ciepłym przyjęciem. Okazuje się, że potrafimy czarować cuda z tych pachnących i soczystych owoców. W akcji pojawiły się tradycyjnie ciasta i słodkie przetwory, ale zaskakiwaliście przepisami na zupy i wyszukane desery.
Wszystkim, którzy wzięli udział serdecznie dziękuję!

Dzięki Wam zgromadziliśmy ponad 90 przepisów - przepraszam wszystkich tych, którzy musieli czekać na ich pojawienie się w akcji - zabiegane życie nie zawsze pozwala na regularne odwiedziny bloga i durszlaka - mam nadzieję, że rozumiecie i wybaczycie :)

Nie zdążyłam także dodać przepisu ewelosy, a wydał mi się na tyle oryginalny i ciekawy, że postanowiłam zamieścić linka w podsumowaniu. Oto delikatny mus z róży, gruszki i nutami ziół - już znalazł się na mojej liście przepisów do wypróbowania!

Jeszcze raz - bardzo dziękuję za Waszą pomysłowość, chęć do działania i pyszne przepisy, które teraz będę musiała obowiązkowo wypróbować! Mam nadzieję, że nie tylko dla mnie będą inspiracją!

Za rok, kolejna edycja! OBIECUJĘ!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz