czwartek, 9 lutego 2012

Wybory Kulinarnego Bloga Roku 2012

Pomyślałam sobie "A co mi tam, i tak gotuję - może tym razem uda się skraść serca!" :)))
Jak pomyślałam, tak uczyniłam, i postanowiłam spróbować swoich sił w całorocznym konkursie na najlepszego Bloga Kulinarnego rozpoczynającego się roku.
Idea konkursu bardzo mi się podoba, ponieważ w całości podzielony jest on na 7 zadań tematycznych, które realizuje się w wybranym okresie roku.

Pierwsze zadanie poświęcone jest maślanym słodkościom i tu strzał w 10, bo kto nie lubi kruchych maślanych ciasteczek czy pysznego, rozpływającego się w ustach maślanego ciasta. Moją propozycją w tym zadaniu jest właśnie ciasto maślane. Sprawdzone i wzbogacane na różne sposoby :)

Mam nadzieję, że przepis się Wam spodoba i zagłosujecie na niego w Konkursie.

Być może... Nie! Na pewno ważną informacją jest to, że głosujące osoby, pozostawiające ciekawe komentarze, wezmą udział w losowaniu nagród, którymi są karty upominkowe o wartości 50 złotych do sklepów DUKA.
Z góry dziękuję za wszystkie głosy! :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz