niedziela, 18 września 2011

Sałatka z tortellini

Pierwszy raz tą sałatkę jadłam, kiedy zaserwowała ją moja koleżanka z pracy. Podeszłam wtedy do dania ostrożnie, ponieważ zawiera taki mix smaków, oraz konserwowego selera - za którym, nie ukrywajmy, nie przepadam. Jednak wynik zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, a do tego sałatkę robi się szybko i świetnie nadaje się na sycące drugie śniadanie do pracy...


Wykorzystałam:
  • ok 100g szynki konserwowej w kawałku
  • ok 100g delikatnego sera żółtego w kawałku
  • opakowanie tortellini z dowolnym nadzieniem (ja wybieram z mięsem)
  • seler konserwowy
  • puszka ananasów


Tortellini gotujemy w dobrze osolonej wodzie, aż uzyska stan 'al dente'. Ser i szynkę kroimy w średnią kostkę, wrzucamy do miski i dodajemy pokrojony w kostkę ananas. dorzucamy ostudzone tortellini oraz 2-3 łyżki odsączonego selera. Mieszamy i doprawiamy do smaku. Sałatkę można od razu podawać, lub dodać łyżkę lub dwie majonezu, wymieszać i odstawić na przynajmniej godzinę, żeby smaki się przeszły.


Szybka i przepyszna!

SMACZNEGO! :)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna, niby prosta, a taka interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie pogardzę.
    o nie, zdecydowanie! uwielbiam takie sałatki.



    http://www.slodkakarmel-itka.blogspot.com
    http://www.karmel-itka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z nieba mi spadłaś! własnie kombinowalam, jaką salatkę zrobic dla I. z tortellini! :)

    OdpowiedzUsuń